Sunday, December 23, 2012

SF Beauty serasi untukku

Sebelum ni guna produk safi rania..alaaa yg rozita cun melecun jadi model tu...tp leceh laa..kena pakai toner, serum etc..aku ni jenis sibuk memanjang..x sempat pun nak pakai benda2 tu..
Sekali org promote kt fb tentang SF beauty ni..hahaha..maka aku pun tergoda laaa..Dalam hati berkata "ni la kawan aku". kenapa??..sbb ia simple je..ade krim siang, malam & sabun..3 in 1..senang kan..mmg terpikat la ngan produk ni..
Duk cari kat google, rupa2nya ada trial set..so cari2 senarai stokis, terjumpa la sorang ni..cik Huda, staff Bank Muamalat, UIA...so ape lagi..calling2 & msg la..dia kasi rm65 utk trial..Murah kan..

Ni la trial set normal..harga RM65, kat pasaran dlm rm79 gitu..Aku guna set kuning, utk kulit biasa..Senang je, pakai sabun pagi dan malam sebelum tidur..krim siang guna sblm g lab..krim malam sebelum tidur..mmg best...rasa kulit tegang2 je..

Ada la sekali jalan2 kat kiosk jamu kt uia ni..Cik Indah tu kata muka aku dah nmpak cerah...wellaawei...suka ati betui laa..hehe..pastu oder la set beso...sbb set trial tu udah tinggal sket... Harga RM95..murah la tu compare ngan pasaran 100++
Ok..nnti2 akan cite lagi yer...



No comments:

Post a Comment