Tuesday, May 15, 2012

Sony Live Walkman

Henpon mmg sesuatu yg penting dlm kehidupan kita..x sah kalau x der benda alah tu kan..ni nak cite ttg my samsung Ace..tengah syop2 upload, tiba2 hang la plak..langsung  x leh wat apa2..leh call in/out je..huhu..so bermula lah kebencian ku pd samsung..huhu..


So, mengembara la aku ke Pusat kompleks sg buluh..terbeli la sony live..hehe..

Dengan ini aku mengucapkn bye2 to samsung ace..




 Selamat datang to my new hp-sony live with walkman...













Kenapa aku pilih dia sebagai 'baby' baru aku padahal aku impikan htc dan samsung tuu..Aku bagitaw ringkas dan padat je yer..Satu..sebab sound dia..memang terbaik la..aku bagi 5 bintang dari 5 bintang..

Lepas tu..prosessor dia mmg laju la..1Gb tuu...Then, camera dia memang terbaik.5.0M punyer..memang seronok la kalau nak ambik gambar..pasti tak mengecewakan..Then, dalam tu ada skype.Twitter, ada fesbuk, GPS, nak Download pun boleh.laju je..Nak dapat line wifi senang je..

Ape pun..mmg puas ati ngan sony life with walkman ni..moge2 umurmu mampu bertahan lama..

No comments:

Post a Comment